Tracta’m bé!

Campanya de Promoció dels bons tractes a les persones grans

Garantir el benestar de les nostres persones grans és una responsabilitat de tota la societat. Amb l’objectiu de prevenir els maltractaments i promoure el bon tracte, el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa (CASG) impulsa la campanya «Tracta’m bé».

Aquesta iniciativa vol contribuir a trencar tabús i fer visibles situacions quotidianes que sovint s’alimenten de la mateixa dependència, de la fragilitat o de l’aïllament social.

Cinc imatges, cinc valors

L’exposició es concreta en cinc fotografies que ens conviden a reflexionar sobre la importància de cinc pilars fonamentals en el dia a dia de la gent gran:

  • Escoltar les seves vivències i opinions.
  • Mostrar afecte i proximitat.
  • Promoure l’autonomia i el seu propi ritme.
  • Respectar les decisions sobre la seva economia.
  • Estar atents a les seves necessitats canviants.

Protagonistes de la Garrotxa

El valor més gran d’aquesta campanya són les persones que hi surten. Totes les imatges estan protagonitzades per veïns i veïnes reals de la comarca que han col·laborat de manera desinteressada, cedint la seva imatge i obrint-nos la porta a la seva pròpia història.